Dag 278 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 278 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Wat hadden we weer een schitterende dag. Ik genoot van de zonsopkomst en de prachtige landschappen met grondmist. Helaas kon ik er alleen maar naar kijken en had ik geen mogelijkheid om er opnamen van te maken. Wie er vanmorgen ook vroeg bij was heeft er vast ook van genoten.
Ondanks het nazomerse weer ben ik wel bezig met het weer winterklaar maken van de vogelvoederplek. Dat wordt door de vogels zeker op prijs gesteld. Zo komt deze koolmees al weer graag zonnepitten halen en ook de huismussen en tortelduiven komen regelmatig even wat voer halen.
De voedertafel is nog niet helemaal klaar, maar zoals je kunt zien zijn er best al weer leuke opnamen te maken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland