Dag 88 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 88 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Toen de zon er nog even flink bij kwam aan het eind van de middag , besloot ik er toch nog even op uit te gaan. Er waren prachtige wolkenluchten met heerlijk zwevende buizerds. Er was grote stilte op de weilanden en akkers, daar word ik telkens weer treurig van. Aan het eind van mijn rondje kwam ik onverwacht dit ooievaarsnest tegen. Daar heb ik een tijdje staan kijken. Er werd gepoetst, het nest werd wat opgeruimd. Er werd geklepperd zoals te zien is op de foto en uiteindelijk vlogen ze na elkaar van het nest.




Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland