Dag 80 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 80 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Ik heb me voorgenomen om mijn tuin nog aantrekkelijker te maken voor dieren. Zo ben ik nu bezig met mijn insectenhotel. Ik heb het een stukje verplaatst en groter gemaakt.Op de dakpannen komen nog vetplantjes, voor de bijen moeten nog gaten geboord worden in de houtschijven, de insectenkastjes moeten nog aan de muur en er komen nog meer planten omheen. Er moet dus nog heel wat gebeuren, maar het wordt nu al gewaardeerd door pissebedden, duizend- en miljoenpoten en spinnetjes. In de loop van het jaar zal ik er vast nog wel meer van laten zien.





Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland