Dag 79 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 79 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Het is vandaag 20 maart en om 17.15 uur is officieel de lente begonnen. Dag en nacht zijn nu exact even lang en na vandaag worden de dagen weer langer. Voor mij geven lammetjes toch wel het ultieme lentegevoel. Ik ben  daarom even in mijn archief gedoken om zo'n schattig lammetje op te zoeken. Helaas is dit kleine diertje voorzien van die onnozele oorflappen, maar zo te zien lijdt hij er niet onder. Uit de wind in de zon was het vandaag best prettig weer, hopelijk kunnen we gauw genieten van echt lenteweer en dartelende lammetjes in het lentezonnetje.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland