Dag 86 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 86 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Ik werd vandaag verrast in mijn eigen tuintje. Ik was nog eventjes in de tuin bezig geweest om mijn kruidentuintje helemaal af te maken. Onderwijl kon ik genieten van een heggenmus die boven mij in de pergola zijn hoogste lied zong. Toen ik weer in huis was en nog even mijn tuin overzag door het raam, zag ik dat de huismussen al weer snel naar de voederplek waren gekomen. Maar ik zag uit een ooghoek ook nog iets anders over de voerplek snellen, een bosmuisje! Ik had ze een hele tijd niet gezien, maar nu even weer kunnen genieten van dit watervlugge beestje, benieuwd of ik hem nu weer vaker ga zien.







Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland