Dag 64 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 64 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Het leek wel lente vandaag, ik werd vanmorgen al vroeg gewekt door een merel die zijn lied vol enthousiasme in vele variaties zong. Verder waren er de hele dag vogelgeluiden te horen, de huismussen, de koolmezen en volgens mij hoorde ik ook de heggenmus zingen. De ekster op de foto heeft besloten dat ze ook dit jaar in een van de hoge bomen hier in de buurt gaan broeden. De eerste takjes werden samen al naar de uitgekozen boom gebracht. Hier zit hij of zij op de uitkijk om vooral kauwen en roeken  te vertellen dat ze niet welkom zijn.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland