Dag 67 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 67 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



De dag begon hier droog met een zonnetje, maar vanmiddag was het flink nat en tegen de avond zelfs een fikse onweersbui met zoveel hagel dat het er wit van werd. Geen weer om buiten te fotograferen vanmiddag. Ik had echter gisteren een takje gezien met heel kleine schimmeltjes. Ik besloot om dat takje op te halen en binnen te fotograferen. Het bleek dat de schimmeltjes nog mooier waren dan de dag ervoor het waren nu mooie kelkjes geworden, ik denk het Gewoon Franjekelkje. De foto heb ik gemaakt met de macrolens en tussenringen en ik heb bijgelicht met een externe flitser.





Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland