Dag 62 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 62 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Het was vandaag nog eens een enorm koude start van de dag vanmorgen met min acht graden, wat door de ijzige wind aanvoelde als min vijftien. Het weerhield me er niet van om er vanmiddag nog een keer op uit te gaan in dit mooie winterse weer. Ik werd blij verrast met een prachtige buizerd die druk bezig was met eten. Hij keek even verstoord en beschermde zijn prooi, maar hij accepteerde mijn aanwezigheid en ik kon zelfs voorzichtig steeds een stukje dichterbij komen met de auto. Twee uur lang heb ik van deze mooie vogel mogen genieten. Het is een hele tijd geleden dat ik zulke mooie opnamen van een buizerd kon maken, ik ben er dan ook blij mee.






Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland