Dag 145 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 145 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


De meningen zijn er over verdeeld, maar ik blijf het hele jaar wat voedsel aanbieden op mijn voederplek. Uiteraard in de winter meer dan nu.En ik maak de voederplek in het voorjaar ook even een keer helemaal schoon en richt het dan opnieuw in. Later in de zomer/herfst voeg ik voor de insecten ook nog fruit toe, maar zover is het nog niet. Momenteel wordt er ook druk gebruik van de voederplek gemaakt en van het water dat er natuurlijk ook staat. Er komen veel huismussen, echtpaar koolmees zijn vaste bezoekers, evenals de merels. De heggenmus en een ekster brengen wel eens een bliksembezoekje. Vanmiddag zat er een paartje houtduiven die even later gezelschap kregen van Turkse tortels. Ja dan is de voedertafel vol en is er voor het kleine spul even geen ruimte.


Reacties

  1. Zo hou je de vogeltjes natuurlijk wel in de tuin.
    Mooi Coby.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland