Expositie Natuurkieker tijdens open dag van De Brummeltuun

Zaterdag 19 mei is weer de jaarlijkse open dag van de Brummeltuun.
De Brummeltuun is een tuin met prachtige grote borders vol bijzondere vaste planten. Het is een tuin met verrassingen en allerlei leuke hoekjes en veel fraaie decoraties. Een heerlijke tuin om  te genieten van kleuren en vormen en waar je leuke ideeën op  kunt doen voor de aankleding van je eigen tuin.


Tijdens deze open dag worden er ook altijd extra activiteiten georganiseerd.
Zo zijn er dit jaar creatieve kraampjes van Atelier Koekendiefie en Atelier Tintangel. Mijn vaste volgers weten wel dat ik regelmatig met Hannie van Atelier Tintangel  natuuravonturen beleef zoals bijvoorbeeld de Adderexcursie die we samen hebben gehad.

                                    Muizenhartje_nieuwsbrief

Voor haar creaties laat ze zich ook vaak inspireren door de natuur en maakt dan heel leuke ontwerpen van onder andere de muizen Morris en Miny waarvan nu meer dan 50 ontwerpen zijn  gemaakt!


Op deze open dag zal er ook  een expositie zijn van Natuurkieker met foto's van Bloemetjes en Beestjes die voor een deel in de Brummeltuun zijn gemaakt, waaronder de foto hier boven. Ik vind het heel leuk om mijn foto's daar in die mooie tuin te mogen laten zien. Het is best speciaal om in zo'n schitterende natuurlijke omgeving je foto's te mogen tonen aan andere mensen. En het is extra bijzonder omdat het ook nog eens plaats vindt vlak bij waar ik ben geboren, een beetje terug naar mijn roots dus.


Ook de Molen van Makkum is met een kraam aanwezig en er is doorlopend een workshop Paper Roses maken. Op het terras is er koffie, thee en heerlijke taart, dus alle ingrediënten voor een leuk uitje.
De open dag van de Brummeltuun is 19 mei 2012  van 10.00-17.00 uur 
het adres is Alting 21 te Beilen in Drenthe
Kijk voor meer informatie ook eens op de leuke en inspirerende weblog van de Brummeltuun.


Reacties

  1. Ja, allemaal Komen. Dit is zo leuk. Natuurlijk omdat Coby er is en de tuin van mijn ouders is en er oude gezellige buurvrouw gevoelens de kop op steken. Maar vooral omdat het prachtig is! Tot ziens op 19 mei!
    P.S. Ook leuke vaste planten te koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de tuin is echt heel mooi om in rond te lopen en te kijken naar al het moois wat er groeit en bloeit. Ga ook vast en zeker wat nieuwe plantjes kopen voor in mijn tuin. Dus tot zaterdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een leuk idee en wat een eer om daar te mogen staan,maar ja terecht eigenlijk wie konden ze beter vragen.??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd ....met je expositie
    leuk toch...Eer van je werk...
    Hoop voor je dat het een mooie dag word met veel kijkers
    voor tuin en foto's..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Coby, met deze expositie! Heel leuk, de open dag is wat ver bij ons vandaan, anders...
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt zeker een leuk uitje! Ik kom zeker even kijken.
    Tot dan,

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Coby,

    Jammer dat het zo ver weg is. Ik had daar graag even rond gekeken.
    Succes met het tonen van je foto's.
    Ik weet zeker dat je vele complimenten zult oogsten.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de expositie, wie weet kom ik die kant wel eens op.
    Groetjes Irma
    http://www.digi-irma.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wens je veel plezier ....als het weer een beetje wil mewerken moet dat wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je daar een expositie van je prachtige fot's hebt.
    helaas kan ik zaterdag niet, leek me anders wel leuk om er een kijkje te nemen.
    Die muizen Morres en Miny lijken me wel leuk.
    Ga eens op de links kijken.
    Wens je succes en veel plezier zaterdag, ze voorspellen mooi weer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Coby,

    ik had deze blog al gelezen toen je hem plaatste alleen kon ik toen niet reageren!?

    Maar wat leuk dat het vlakbij je geboorteplaats is en je daar je foto's mag en kan laten zien. Het zijn ook altijd hele mooie foto's dus ik denk dat je veel bekijks zult hebben. Ook omdat het mooi gaat worden morgen (zaterdag).

    Heel veel plezier en succes.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland