Een Kwak gezien!!!

De jonge kneu's moeten nog maar even wachten, want vandaag heb ik iets dat super bijzonder is.
Dankzij de oplettendheid en vogelkennis van mijn broer heb ik vandaag de foto's van mijn leven kunnen maken. Ik zit nog helemaal vol adrenaline van een geweldige gebeurtenis.
Ik heb namelijk urenlang een jonge KWAK mogen observeren en fotograferen!!!


Hierbij een eerste foto, maar geloof maar dat er de komende weken vaker foto's
van dit prachtige dier langs zullen komen op mijn blog, dus blijf Natuurkieker voorlopig
maar op de voet volgen....

Reacties

  1. Geweldig, wat een geluk. Jaloersmakend voor menig natuurliefhebber. Ik verheug me op de andere foto's!
    Groeten,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG! Dat zijn de momenten die het weer helemaal aanwakkeren mocht het een beetje weggezakt zijn. Bedoel de moed om op pad te gaan. Een kwak welja meteen een supermooie en toch wel zeldzame rakker en wat heb je hem tof op de foto. Ik vind het helemaal af en ben blij met jou want dit is een super moment...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergoed op de foto gekregen. Wat een geluk.
    Heb je hem ook aangemeld bij waarneming.nl ?
    Zal me niet vaak zien denk ik.
    Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto van de kwak.
    Had er wel eens van gehoord maar nog nooit gezien, ben benieuwd naar de rest van de foto,s.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto ik ben best een beetje jaloers,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gààf Coby, wat ben jij een bofferd.
    Prachtige foto!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en bijzondere waarneming Coby. Het is toch niet de kwak die begin van dit jaar in Blijdorp gespot is....hahaha


    Ik hou me graag aanbevolen over de plek....ben namelijk helemaal gek op reigersoorten!!

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nooit gezien, maar ik meen dus te begrijpen dat deze kwak zich ook niet vaak laat zien
    Gefeliciteerd met deze vondst.
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me zoiets als toen ik gisteren de moeraswespenorchis vond en de blauwe zeedistel. Dat loop je de rest van de dag jubelend rond !
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, prachtig toch zo'n dier... Het goede gevoel blijft vast wel langer dan een dagje hangen ;)

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor jullie leuke reacties.
    Ik ben er nog steeds erg opgetogen over.
    En ja ik wou de plaats maar niet wereldkundig maken, want ik hou er niet van als er dan hordes mensen op zo'n dier afstuiven.
    En het het verstoren van zo'n zeldzaam beest lijkt me niet de bedoeling.
    Maar via de blog laat ik iedereen graag meegenieten...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schei uit!!!!
    ik heb ook wel eens een kwak gezien maar dat zag er gans anders uit.
    Bofbibs!!!!!
    ik ben heel benieuwd naar je foto`s.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoorde je wel juichen op de andere blogs dus maar even snel gekeken. Van harte hiermee! Lijkt me te gek.

    Mooie foto ook trouwens zo in z'n natuurlijke omgeving.

    Gr.
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit lijkt mij de dag van je leven om dit te mogen meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had de naam kwak wel eens gehoord, maar had er nog nooit eentje gezien. Wat een super waarneming. Ben heel benieuwd naar de rest van de kwakfoto's.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Coby,

    Ook ik heb ze meerdere malen gezien, maar zo vastleggen..... nee, dat zat er nog niet in.
    Heel mooi gedaan!
    En inderdaad, lekker voor jezelf houden, anders kan je straks een nummertje trekken.
    Die laatste zin is wel een beetje dubbelzinnig, nu ik het terug lees ;-)

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.
    Binnenkort meer van de Kwak...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland