Dag 7 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 7 van mijn 365 dagenproject was een prachtige zonnige zondag die uitnodigde om  weer eens fijn de natuur in te gaan.
Ik heb een hele tijd gekeken naar een groepje van een stuk of dertig zwanen, zowel kleine-, wilde- als knobbelzwanen.


Terwijl ik naar die groep zwanen keek hoorde ik in de verte ook geroep van wilde zwanen, wat door de wilde zwanen in de groep dan weer werd beantwoord. Prachtig omdat te horen.
Op een gegeven moment kwam een groepje van zeven wilde zwanen aangevlogen, waaronder de drie jonge wilde zwanen van de foto hierboven. Een mooie belevenis op deze prachtige zondag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland