Dag 4 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 4 van mijn 365 dagenproject. Het was deze vierde januari een heel andere dag dan gisteren. In plaats van storm en regen nu een rustige en droge dag. Een prima dag om even de vogelvoederplek schoon te maken.


Naast een voedertafel, heb ik ook altijd een plekje op de grond waar ik vogels voer geef. Soorten als de heggenmus, vinken, roodborstje en winterkoninkje doe je daar een groot plezier mee. Het voer doe ik altijd in een paar oude klompen en gedurende de winter maak ik die af en toe even goed schoon.
De beeldjes komen trouwens bij mijn ouderlijk huis vandaan en heb ik uit nostalgie geadopteerd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland