Dag 6 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Op dag 6 van mijn 365 dagenproject een foto van een kaars. Een brandende kaars voor iedereen die wel wat licht in de duisternis kan gebruiken. Ik vind het een mooi gebaar om een lichtje voor iemand op te steken.


Ik heb nu al ervaren dat zo'n 365 dagenproject ervoor zorgt dat ik anders fotografeer dan ik normaal gesproken doe. Ik zoek nu naar (nog) meer variatie in onderwerpen. Doordat ik maar één  foto per dag plaats, besteed ik ook wat meer aandacht aan zo'n onderwerp. Bij deze kaars heb ik gefotografeerd met mijn statief zodat ik kon experimenteren met de instellingen. Ik vond dit uiteindelijk een mooie sfeervolle foto.




Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland