Dag 25 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 25 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn. Het was vandaag een aangename rustige winterdag die aanvoelde als een vroege lentedag.



Ik heb maar eens even een uurtje lekker in de tuin gerommeld en kwam daar ook dit sneeuwklokje tegen, waar ik graag even voor door de knieën ben gegaan. Het is het eerste bloemetje dat ikin 2018 heb gefotografeerd en het smaakt naar meer...




Een aangename rustige winterdag die aanvoelde als een vroege lentedag. Ik heb maar eens even een uurtje lekker in de tuin gerommeld en kwam daar ook dit #sneeuwklokje tegen waar ik graag even voor op de knieën ben gegaan. Het eerste bloemetje dat ik in 2018 w heb gefotografeerd, het maakt naar meer...

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland