Na regen komt Zonnebloem


"Na regen komt zonneschijn" is natuurlijk het gezegde, maar omdat het met die zonneschijn maar niet wil vlotten, heb ik er maar Zonnebloem van gemaakt, die zijn er tenminste wel...,alhoewel dit het enige exemplaar is dat is opgekomen van de gezaaide zonnepitten.
Met het zonnige geel van de Zonnebloem wordt de boel toch wat opgefleurd.

















En verdraaid net voor ik deze blog publiceer, heb ik zowaar ook het zonnetje nog even zien schijnen, zou het dan toch nog beter weer gaan worden....


Reacties

  1. Oh, de zevende foto is mooi! Net alsof de druppel zweeft en aan het twijfelen is, waar te landen. Mooi! En inderdaad, het zonnetje laat zich nu zien!
    Groeten,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooi hoe jij deze zonnebloem weergeeft Coby, ook prachtig hoe jij in het hartje hebt gekeken en met de druppel erbij een favoriet voor mij!
    Een fijn weekend,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor! En warempel: hier is de zon ook gaan schijnen. Maar met die regendruppels zijn de foto's wel extra mooi geworden!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi foto,s met de druppels erbij, maar de zon is hier nog niet echt te zien geweest.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Coby,

    Doe mij maar nummertje 5!

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook in vind nr. 5 het mooist.

    Groeten,
    Arne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Coby,
    Ik was vandaag op Texel en daar was het heel zonnig, bijna net zo zonnig as jouw prachtige zonnebloemen.
    Prachtig gedaan!
    Groeten, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hall Coby,

    Het valt deze dagen niet mee om zonnebloemen zonder druppels te fotograferen :-)
    Een mooie zonnige serie is het zeker.
    Mooi belichte composities!
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Coby

    Wat enorm prachtig zo met die druppeltjes.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik weet zeker dat jij met zo,n serie mooier weer oproept ,het komt ik weet het zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Coby,

    ik wordt helemaal blij van je log met al die zonnebloemen :-) En ik zie op sommige ook van die prachtige pareltjes zitten. Werkelijk heel mooi.

    Gisteren heb ik zowaar ook nog een druppel met een prachtige weerkaatsing van de ketting en schutting (waar ie aanhangt) erin gefotografeerd, maar die meot ik nog plaatsen hoor. Had eerst nog wat vlinders met ook een nachtpauwoog. Moet ook eerst nog wat meer druppels vinden, maar als eht goed is komt dat morgen tot zijn recht volgens de weerberichten.

    Heel fijn weekend, ik neem met een glimlach afscheid van je zonnetjes.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Coby,

    De druppels uit de vorige blog heb je hier weer heel mooi terug laten komen. Een zonnige serie. Gisteren was het hier (in Brabant) lekker zonnig, vandaag regent het hier ook.
    Mooie foto's en nr 5 vind ik heel origineel.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie serie is dit!
    Je hebt erg fraaie uitsnedes en composities gemaakt, dat ziet er bij een ander altijd zo simpel en makkelijk uit, maar als ik het zelf probeer dan zit ik met mijn handen in het haar.
    Ik hoop hier dus weer iets van te leren.
    Zoals gezegd prachtig van compo, lekker fleurig, loeischerp en de druppeltjes geven de beelden een fantastisch extra accent. We zouden bijna van de regen aan houden ;-)
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad dit zijn mooie plaatjes! Druppels op bloemen zijn mooi maar op een zonnebloem zijn ze wel dubbel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende foto's!! Heerlijk..
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland