Dag 56 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 56 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Vanmiddag heb ik genoten van deze mooie winterdag, met de zon erbij was het heerlijk. Toen de zon achter de wolken verdween en ik de wind vol in mijn gezicht had werd het rap frisser. Ik voel op zo'n moment extra bewondering voor de dieren die dit allemaal moeten doorstaan. Deze jonge knobbelzwaan toonde zijn verenpak waarin hij warm moet blijven. Ik zit altijd op zo'n moment te wachten, mooi om die vleugels zo in detail te kunnen zien. Deze jonge knobbelzwaan was net gaan staan en dan kun je er sowieso van uit gaan dat ze even de vleugels spreiden.






Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland