Dag 55 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 55 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Na drie dagen herrie en troep vanwege een verbouwing, was het vandaag een weelde dat het nu stil was in huis. Ik heb de kans ook maar even aangegrepen om er een tijdje fijn op uit te gaan. Zo heb ik een hele tijd zitten kijken naar deze kievit. Prachtig om te zien hoe hij telkens met een pootje trappelde en daarmee beestjes wist te verschalken. Gelukkig was er nu nog heel wat te halen voor hem, de komende dagen zal dat vrees ik een stuk lastiger worden als ook overdag de temperatuur onder nul zal blijven.





Reacties

  1. Prachtig zoals de kleuren tot hun recht komen. Een hele mooie vogel en onderschat qua fotomodel. Hij is erg mooi.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaat van de kievit Coby.
    Gelukkig is de kou nu weer voorbij, en kunnen alle dieren en vogels weer eten zoeken.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland