Dag 35 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 35 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur enWelzijn.
Vandaag heb ik niet genoten van natuur, maar van cultuur. Omdat ik defoto voor hun concertposter had geleverd ( zie dag 29), werd ik door vrouwenkoor Mrs. Johnson uitgenodigd om naar hun concert te komen.


Zo ben ik dus vanmiddag naar het oudste kerkje van Noord Nederland geweest in Leermens. De Donatuskerk staat midden in het Groningse aardbevingsgebied en da was ook het thema van het concert. Prachtige en gevarieerde muziek. Als het volume eens flink aanzwol, moest ik inwendig even lachen om een uitspraak die ik hoorde van buurtbewoners: " As ze moar nait zo hard zing'n datd'r naie scheur'n in kark komt". Ik geloof dat het wel goed afgelopen is wat betreft nieuwe scheuren in de kerk...


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland