Dag 38 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 38 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn. Wat was het weer een prachtige zonnige winterdag. Ik ben daarom aan het eind van de middag nog even eropuit gegaan.



Ik kon deze zonsondergang vastleggen op het Dwingelderrveld, een stuk minder spektaculair dan de vorige dag toen de lucht wel in brand leek te staan, maar ik vind dit serene sfeertje eigenlijk zeker net zo mooi. Spektaculair was wel de zwarte specht die recht op me af vloog en me pas op een paar meter afstand zag. Vanachter een boomstam hield hij me nog even in de gaten om daarna stiekem verder te vliegen, een prachtige ontmoeting!





Reacties

  1. Heerlijk sfeertje! En zo'n zwarte specht is natuurlijk heel speciaal...

    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland