LiebsterBlogAward

De afgelopen weken werd ik maar liefst twee keer verblijd met een LiebsterBlogAward.
Laat ik eerlijk zijn, het is bijzonder leuk als je waardering krijgt voor iets waar je je
voor inzet. En de Natuurkiekerblog is wel iets waar ik veel tijd en aandacht aan besteed.
Ik waardeer het dan ook zeer dat er mensen zijn die vinden dat de Natuurkiekerblog wel
een keer wat extra in het zonnetje gezet mag worden.

                           

De eerste nominatie kreeg ik van Anne van Kookstel
Haar motivatie: Een blog dat absoluut meer aandacht verdient dan het nu krijgt: prachtige natuurfoto's en heel veel interessante informatie over vogels, insecten en meer.



Anne is zelf net begonnen met haar Kookstelweblog, een blog over koken en bakken met leuke, goed te maken en vooral smakelijke recepten en  voorzien van handige tips en geïllustreerd met mooie foto's. Een aanrader om eens te kijken als je niet weet wat je eten wil. Ze staat ook in mijn bloglijst.
En speciaal voor jou als dank voor je nominatie bovenstaande foto van een net uitgevlogen Pimpelmeesje.

De tweede nominatie voor een LiebsterBlogAward kreeg ik van Kunstrijk 
met de motivatie:  Een blog waarin men de natuur van zijn mooiste kant ziet. Ik kan er eindeloos naar kijken.


Bijzonder vind ik het dat ik beide nominaties heb gekregen van mensen die zelf geen natuurblog hebben.
Kris van Kunstrijk zegt op Twitter over zichzelf onder andere: Met het jaargetijde mee. Verwonderd over de maatschappij. Geboeid door boeken, films, muziek, schilderijen & andere levenskunsten.
Een mooie eigenzinnige weblog om te bezoeken als je naast verwondering over natuur ook wel eens een snuifje cultuur mee wilt nemen. Kunstrijk stond nog niet in mijn bloglijst, maar vanaf vandaag wel...
Met bovenstaande foto van een Kievit wil ik Kris bedanken voor de nominatie.


Ja en dan is het eigenlijk de bedoeling dat ik nu op mijn beurt ook vijf mensen ga nomineren voor de LiebsterBlogAward of eigenlijk zouden het er zelfs 10 moeten zijn want ik heb immers twee awards ontvangen.
Ik moet  zeggen dat ik dat een ondoenlijke zaak vind en ik heb besloten om zelf geen nominaties te gaan geven. Ik geef hem symbolisch aan al die medebloggers die steeds maar weer de moeite nemen om reacties en commentaren achter te laten bij mijn blogjes. Al die berichtjes maken mijn weblog nog interessanter en zijn voor mij een stimulans om steeds weer nieuwe blogjes te maken. Daarnaast zijn jullie eigen weblogs ook een bron van inspiratie en een genoegen om te bezoeken en allemaal een award waard. Bedankt allemaal en speciaal voor jullie bovenstaande foto van de Kraanvogels.

Reacties

  1. geef mij die foto maa....ik moet echt niks hebben van awards en doorgeefdingen.
    Maar als jij er blij mee bent is het goed.
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coby, je hebt het meer dan verdiend. Jouw stijl en vooral ook jouw foto's bereiken een enorm publiek; een stem voor de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je hebt het verdiend.het zijn weer hele mooie foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het lieve vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Coby,
    Proficiat met je nominaties.je hebt het mooi opgelost. Ik vind het persoonlijk zoiets hebben van een kettingbrief.
    Maar waardering is natuurlijk prima, dat vindt iedereen fijn. Waardering blijkt ook uit de reacties op en belangstelling voor je werk, zoals je zelf ook schrijft.
    Dus dank voor je foto.('s)

    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You really deserve it! You put so many details and information about your subjects; plus, of course, the beautiful pictures.
    Congratulations!
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!!! Ik ben ook niet zo van het awards doorgeven, dus mooi opgelost zo. Maar jij hebt zeer terecht zo wat extra aandacht gekregen. Zoals Kees Boele vaak zegt: Het zou verplichte kost moeten worden! En.....ha ha....ja mensen wordt maar nieuwsgierig: Ik verheug me op je eerste expositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Coby, gefeliciteerd met je dubbele Award, altijd leuk om te krijgen, zeker als da gepaard gaat met een mooie motivatie, dik verdiend zou ik zeggen.
    Goede keuze om de award symbolisch aan alle bloggers te geven, zo heb ik het laatst ook gedaan. Dus dank voor de mooie kraanvogelplaat, super is die, maar ook het babypimpeltje, helemaal geweldig!!
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,Coby,
    Leuk zeg! Gefeliciteerd met je award. Ik blijf je volgen, altijd de moeite waard.
    Groet, Ubel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtserie die werkelijk super uit de verf komt. Tja de lente begint toch langzaam op gang te komen maar vandaag is het maar koud en ook nog regen op mijn schedel. De foto's zijn hartverwarmende...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Coby
    Lastig altijd, die Awards. Leuk om te krijgen, maar dan... ?!
    ik ben in elk geval erg blij met de kraanvogels. Wat een geweldige foto, ook qua compositie en kleur.

    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Terecht !!
    Je hebt een mooi log met prachtig log, met mooie foto's en veel informatie. altijd leuk om te lezen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Coby, zo'n award ontvangen is best leuk, maar ik zie liever gewoon blogs met foto's, en in deze blog van jou komen weer schitterende foto's langs. De kievit, voor mij een echte lente vogel (net als de grutto).
    Dat jonge pimpelmeesje vind ik echt heel aandoenlijk.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Coby,

    ik ken het hele item niet van Liebsterglog, maar gefeliciteerd dat je deze 2 keer hebt mogen ontvangen :-)

    Je foto van dat pas uitgevlogen pimpelmeesje vind ik werkelijk ontzettend leuk. Heerlijk om de natuur zo te mogen beleven toch. Je kieviten mogen er ook zijn net als je kraanvogel.

    Leuk dat je diegene op deze manier bedankt voor de awards :-)

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je awards! Het is een teken dat mensen je blog waarderen en dat is ook heel terecht. Ik kan het helemaal eens zijn met de voorgaande reacties.
    Geweldig bedankje, zo met die mooie foto's!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De foto van het baby pimpelmeesje vind ik echt heel erg leuk en mooi.
    De andere foto's ook maar die is zo vertederend. Gefeliciteerd met je award. Goed opgelost zo! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank voor jullie reacties en commentaren en leuk om te horen dat veel jullie het gebaar van de gevers terecht vinden.
    En ook prettig dat jullie mijn "oplossing" kunnen waarderen.
    Hoe dan ook het is altijd een stimulans om te horen dat mensen je inspanningen waarderen.
    En ik waardeer zeer jullie reacties op mijn weblog.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland