Dag 98 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 98 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Wat een geweldig lenteweer vandaag, dat was ook te horen aan de vogels, er werd uitbundig gezongen. Bij mij lag het accent vandaag op de bloemetjes. Ik kan het niet laten om bosanemoontjes te fotograferen, ieder voorjaar ga ik er opnieuw voor door de knieƫn. En als er dan ook nog een vogelconcert om je heen wordt gegeven, dan heeft een mens toch werkelijk niet meer nodig om blij te worden...





Reacties

  1. Zoveel heb je ook niet nodig, mooi.
    Gr Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moi, coby,

    bosanemoontjes echt een plant om van te genieten.
    sommige bermen in het drentse land zitten er zo vol mee dat het lijkt of er nog sneeuw ligt.
    overigens vind ik jou 365 dagen project erg leuk.( dat had ik nog niet gezegd geloof ik )

    groet, ubel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk die bosanemoontjes en inderdaad op veel Drentse plekken ruim aanwezig. Fijn te horen dat je mijn 365 dagenproject kunt waarderen, ik moet zeggen dat ik het ook met veelplezier doe.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland