Dag 96 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 96 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Ik heb vanmorgen een wandeling gemaakt in het prachtige natuurgebied Mantingerzand in Drenthe. Binnenkort wil ik die wandeling als stiltewandeling organiseren. Op een gegeven moment zag ik een vogel wegvliegen, waarvan ik dacht dat het een groene specht was. Ver weg ging hij in een boom zitten, het bleek inderdaad een groene specht te zijn en met mijn superzoomcamera op maximaal deze niet optimale foto weten te maken. Ik ben er blij mee want zo vaak krijg ik niet een groene specht voor de lens. Wie weet laat hij zich over een paar weken tijdens de stiltewandeling ook wel weer zien en horen.







Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland