Dag 365 van mijn365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag365 van mijn 365 DAGENPROJECT van Natuurkieker Natuur en Welzijn. Zoals ik al had gezegd zou ik op de laatste dag van dit project terugkijken met een selectie uit het afgelopen jaar. Geen eenvoudige klus om een selectie te maken en ik laat hier meer opnamen zien dan de 12 die ik had bedacht. Wellicht zit jouw favoriet er tussen maar wellicht ook helemaal niet. Ik vond het voor mezelf een leerzaam en boeiend gebeuren om iedere dag weer een foto te plaatsen.Ik heb gemerkt da niet alleen de foto's werden gewaardeerd, maar ook de verhaaltjes erbij, daar ben ik in de loop van het project dan ook meer aandacht aan gaan besteden. Nu is het project dan echt afgelopen en ga ik vanaf vandaag kijken hoe ik het komende jaar vorm ga geven met foto's en verhaaltjes.   
Dank voor jullie reacties en commentaren het afgelopen jaar, dat was een enorme stimulans om dit project tot een goed einde te maken.                                                                                              
Coby Koops



















Reacties

  1. Prachtige serie foto's Coby.
    Wens je een heel gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coby, respect dat je het vol hebt gehouden om 365 dagen lang elke dag een foto te plaatsen. Bij deze wens ik je ook een heel goed en gezond 2019. Ben benieuwd wat je nieuwe project in het nieuwe jaar zal zijn. In elk geval waren het prachtige foto's die je het afgelopen jaar hebt laten zien.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Roos en ook voor jou alle goeds gewenst voor dit nieuwe jaar. Mijn nieuwe project zal zich gaandeweg ontwikkelen, de bedoeling is een mix van natuurblogs afgewisseld met blogs over de welzijnspoot van Natuurkieker.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen
  3. Hoi Coby,
    Het project zit erop. Een hele klus achter de rug. Ik kan mij voorstellen dat je nu voor iets anders kiest. Ook al heb ik niet op iedere dag gereageerd zoals je gemerkt hebt, ik heb wel alle edities gelezen. Als ik jouw overzicht zo bekijk heb je er veel variatie in kunnen stoppen, net als in de begeleidende teksten die je bij iedere foto hebt toegevoegd.
    Ik ben benieuwd wat je in 2019 gaat publiceren. Ik wens je er veel succes bij, naast natuurlijk een goede gezondheid en plezier met alles wat je gaat doen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees, dank voor al jouw reacties en commentaren, waarbij ik me goed kon voorstellen dat je niet op elk blog reageerde. Mijn bedoeling was inderdaad om het een gevarieerd geheel te laten worden en fijn te lezen dat dat is gelukt.
    Het komende jaar zal ik de frequentie van de blogs weer terugbrengen naar een keer per week en dat zullen dan weer langere blogs zijn met meer foto's en meer informatie. De bedoeling is om naast de natuur ook meer aandacht te besteden aan de welzijnspoot van Natuurkieker. We zullen zien hoe dit plan zich in de loop van het jaar gaat ontwikkelen.
    Ook jou wens ik alle goeds voor het komende jaar en hoop weer veel interessante blogs van je te zien en te lezen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat het moeilijk was een selectie te maken. Ik heb genoten van de foto's dit jaar. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Coby,

    Allereerst de allerbeste wensen voor 2019. Dat het maar een topjaar mag worden.
    Ik heb iedere dag met extra interesse uitgekeken naar je bijdrage voor die dag. Knap hoe je het volgehouden hebt en vooral om het interessant te houden. Genoeg variatie dus.
    Hierboven laat je een prachtig overzicht zien. De foto van de twee reeën en die van de twee bomen zijn wel heel gaaf.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Coby,
    Elke dag een foto en dat een jaar lang, dat vergt wel doorzettingsvermogen. Knap hoor.
    Veel plezier met het maken van een keuze voor het komende jaar en ik wens je daarvoor alle goeds!
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Coby,

    ik heb veel alten liggen van je project maar de reden zal je bekend zijn. Ik heb uiteraard wel veel alter alles eens doorgescrold ;-)
    Nu deze serie, e laatste van je project en gelijk een mooi overzicht. Heerlijke platen en ook heel veel variatie. dat is ook wat het gelijk zo boeiend maakt :-)
    Uiteraard wens ik jou ook voor dit jaar weer heel veel mooie natuurmomenten en dat we weer van vele mooie foto's mogen genieten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi overzicht, heel veel variatie in je foto's en mooi zo door de seizoenen heen. Ik ben verliefd op de foto met de reeën, wat een schattige foto. Foto 2 en 3 spreken mij ook erg aan, net zoals het blad met het door een rups opgegeten gedeelte en de twee bomen waarvan 1 het blad al kwijt is en de ander vol in herfsttooi.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland