Dag 210 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 210 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vanmorgen ben ik nog even een paar uurtjes de natuur in geweest. Niet zo vroeg dat ik de zon op zag komen, maar wel kon ik nog genieten van de rust en stilte die overal nog aanwezig was. Er waren prachtige wolkenluchten en wie mij regelmatig volgt weet wel dat ik daar een liefhebber van ben. Het was ook fijn dat de ochtendtemperatuur aangenaam fris was, echt heerlijk na al die tropische dagen. Hier en daar was nog te zien dat er behoorlijk wat regen was gevallen, meer dan op mijn tuintje. Maar ook op plekken waar fikse buien zijn gevallen is dat bij lange na nog niet voldoende. Het ven op de foto was in een aantal dagen nog weer een heel stuk verder opgedroogd. Als ik de landerijen en de gewassen bekijk zie je dat niet alleen de natuur te lijden heeft.
Hoe dan ook was het vanmorgen fijn om in de natuur te zijn, dat is en blijft een ideale plek om je op te laden en te ontspannen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland