Dag 200 van mijn 365 dagenproject van natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 200 van mijn 365 dagenproject van natuurkieker Natuur en Welzijn.
Een paar dagen geleden was ik heel vroeg de natuur in gegaan en dat was me prima bevallen. De temperatuur is heerlijk zo vroeg in de ochtend en het is dan nog zo rustig. Vanmorgen was ik daarom weer bij het krieken van de dag in de natuur. Een ander natuurgebied en ook weer andere belevenissen. Ik zag weer veel vogels, onder andere oeverlopertjes, kokmeeuwen, heel veel ooievaars en ook een foeragerende lepelaar. Die lepelaar heb ik een hele tijd naar gekeken, het is zo mooi om te zie hoe hij voedsel vergaart. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt dus wie dat wil kan er ook nog even van genieten. Dus geen foto vandaag maar op deze 200e dag van mijn project een filmpje. Op de achtergrond hoor je een kolonie kokmeeuwen, wie dat niet mooi vind moet het geluid maar even uit doen...


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland