Dag 198 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 198 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vanmorgen liep ik al vroeg in de natuur, er was nog wat grondnevel, dat maakt het sowieso al bijzonder. Er waren veel vogels te zien en te horen, waaronder tot mijn verrassing een overvliegende wespendief! Helaas verscheen hij zo onverwacht in beeld dat ik geen opnamen heb kunnen maken. De foto van vandaag noem ik "natuurkunst", het zijn dode takken in een ven. Het lijkt wel moderne kunst of wellicht zie je er zelf wat anders in. Het was heerlijk om al zo vroeg op pad te zijn, de temperatuur was heerlijk, dat kon ik van de rest van de dag niet zeggen. Dus ja het was een puik begin van de dag en het mooie is dat je die belevenis de hele dag fijn met je mee kan nemen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland