Dag 108 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 108 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Wat een fantastische lentedag met volop zon en een temperatuur van ruim boven de twintig graden.
Een dag die me naar buiten lokte, de tuin in. Terwijl de vogels vrolijk zongen en elkaar het hof maakten, was ik bezig omhet prachtige bloemetje van het wildemanskruid (Pulsatilla vulgaris) te fotograferen. Opeens kwam een kevertje het beeld in lopen en eiste de hoofdrol op voor dag 108.




Reacties

  1. Hoi Coby,
    Hierbij een reactie op 101 /tm 108. In 102 laat je een "blauwtje" zien. Wij noemden de veertjes zo toen we ze tijdens vakanties op de Veluwe zochten. In 105 laat je een fraaie zwam, onverwacht in deze tijd van het jaar maar wel een schitterende plaat. Perenroest (106) heb ik volgens mij een paar jaar terug op het Mantingerveld gezien, waarbij ik geen idee had wat het was. Ik moet mijn archief een keer in om de bijbehorende foto's op te zoeken.
    Groetjes, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland