Dag 340 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 340 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Net als gisteren ben ik vandaag amper de deur uit geweest. 
Dus thuis mijn bezigheden weer gehad en voor een groot deel van de dag begeleid door deze muziek. Het is muziek voor de kersttijd van de Franse componist Marc-Antoine Charpentier. 
Ik vind het fantastische muziek en kan er echt de hele dag naar luisteren, maar dan wel in deze uitvoering door Les Arts Florisants onder leiding van William Christie.
Ik heb even op You Tube rondgekeken, maar de uitvoeringen die ik daar aantrof doen in mijn ogen helaas geen recht aan deze prachtige muziek, ik kan dus niet laten horen waar ik zo van geniet.
Overigens ben ik ook wel nieuwsgierig wat jullie favoriete kerstmuziek is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland