Dag 334 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 334 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Als je de natuur in gaat is het altijd weer een verrassing wat je zult beleven. Zelf vind ik dat een van de aantrekkelijke kanten van het de natuur in gaan. Je kunt wel denken dat je het zelf kunt sturen, maar vaak zie je wat anders dan je mogelijk in gedachten had. Zo ook vandaag, Ik had deze week veel buizerds gezien en had de wens om daar weer eens een mooie opname van te maken. Ik zag inderdaad wel buizerds,maar geen van allen binnen bereik van mijn lens. Is dat erg, welnee, er was genoeg leuks te beleven en het was heerlijk om even een paar uurtjes buiten te zijn.
Een van de verrassingen van vandaag was deze mooie kleurrijke fazant. Toen ik aan kwam rijden werd hij net gepest door een vrouwtje sperwer die een paar uitvallen deed naar de fazant. Ik weet eerlijk gezegd niet of sperwers zich wel eens echt vergrijpen aan een fazant. Deze sperwer ging er vandoor toen ze me zag,helaas was ik nog te ver weg om de schermutselingen vast te leggen. Maar ik ben toch ook heel content met de foto van de fazant, het was al weer even geleden dat ik die had gezien.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland