Dag 141 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 141 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Vanmorgen heb ik de zon op zien komen, daarvoor moet je in deze tijd nogal vroeg op. Als je er eenmaal uit bent is het echt prachtig om al zo vroeg door het veld te sjouwen. Mijn doel was een vogelkijkhut. Hier werd ik eigenlijk een beetje in het ootje genomen door deze Koekoek. Ik hoopte hem in mijn wensboom te zien om hem prachtig te kunnen fotograferen. Hij vloog echter van boom naar boom op grote afstand en sloeg de wensboom consequent over. Deze foto heb ik er met mijn superzoom toch nog uit weten te persen. Omdat hij me zo heeft bezig gehouden krijgt hij toch de hoofdrol vandaag. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland