Dag 81 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 81 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.



Ken je dat, dat je je ergens in verdiept, dat je dan opeens overal dingen ziet ermee te maken hebben?
Gisteren vertelde ik dat ik met een insectenhotel bezig ben en vandaag viel me opeens dit pillendoosje op met een bijtje versierd met gekleurde steentjes.
Het doosje is van mijn moeder geweest, ze verzamelde pillendoosjes. Ze was dol op glinsterende steentjes en vergeleek zichzelf daarom vaak met een ekster of kraai, die ook gek zijn op glimmende voorwerpen. Dit doosje vond ze vanwege de glinsterende steentjes ook prachtig en ik koester het vanwege de mooie herinneringen.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland