Dag 29 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 29 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn. Leuk: vandaag viel deze poster met mijn foto bij mij op de deurmat.



Al een tijdje geleden werd ik benaderd door vrouwenkoor Mrs. Johnson uit Groningen met de vraag of ze mijn foto mochten gebruiken voor posters en flyers voor hun komende concerten rond het thema Groningen en de aardbevingsproblematiek. Ze vonden deze foto perfect passen bij het thema met enerzijds dreiging en verlatenheid en aan de andere kant ook het zonlicht en de veiligheid van de dijk. Mooi als je foto op deze manier aanspreekt en wordt gewaardeerd.







Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland