Open dag Natuurkieker Natuur en Welzijn

Op zaterdag 9 februari houd ik een open dag in het Valkenhof in Beilen.
Van 10.00- 16.00 zijn belangstellenden welkom om kennis te maken met mij, Coby Koops, en met de diensten die ik vanuit mijn bedrijf Natuurkieker Natuur en Welzijn heb te bieden. Er zijn lezingen, workshops en uiteraard is er volop gelegenheid om vragen te stellen.



In het Valkenhof in Beilen heb ik het komende half jaar een foto-expositie met zestien foto's. Deze expositie wordt op 9 februari officieel geopend met een lezing over de tentoongestelde opnamen.
Een van de opnamen die er te zien is, is deze spin die lijkt te jongleren met dauwdruppels in het spinnenweb.


Naast de lezing over de foto's van de expositie is er ook een presentatie waarbij ik vertel over alles wat Natuurkieker Natuur en Welzijn te bieden heeft. Massage, Meditatie, Ademcoaching en Natuurcoaching en diverse themawandelingen in de natuur. Wil je er meer over weten kom dan naar een van de presentaties die ik er die dag over geef.
Wil je direct al wat  ervaren van wat ik te bieden heb, neem dan even plaats op de stoelmassagestoel of neem deel aan de workshop Meditatie en ademhaling.



Het programma voor 9 februari ziet er zo uit:

10.00 uur  Aanvang

10.30-11.00 uur opening foto-expositie met lezing over de tentoongestelde foto's

11.30-12.00 lezing over de diensten van Natuurkieker Natuur en Welzijn

13.00-13.30 lezing over de foto's van de foto-expositie

14.00-14.30 lezing over de diensten van Natuurkieker

15.00- 15.45 workshop meditatie en ademhaling

16.00 uur einde

Tijdens deze dag wordt ook aandacht besteed aan het Robijn Huijs, een inloophuis voor mensen met kanker en hun naasten in Assen. Het is belangrijk dat er dergelijke inloophuizen zijn en dat ze kunnen blijven bestaan. Deze dag gaat van ieder boek van Natuurkieker in Drenthe  de helft van de opbrengst naar het Robijn Huijs!


Wees welkom op 9 februari om een kijkje te nemen bij de fototentoonstelling, een andere lezing bij te wonen, mee te doen aan de workshop of om gezellig even kennis te maken in het Valkenhof  Witte Valkenstraat 2  Beilen

Reacties

  1. Dag Coby,
    Een mooi initiatief.
    Veel succes.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Coby, succes met de fototentoonstelling en de cursussen. Die foto van de spin is en blijft geweldig mooi.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank Roos en ja de spin is ook wel een van mijn favorieten, ook mooi om die op groot formaat te zien.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen
  3. Hoi Coby,
    ik kan sowieso niet komen want ik het is mijn werkweekend.
    Ik vind het geweldig wat je allemaal hebt bereikt in de afgelopen jaren en dat je nu zo'n mooi centrum hebt. Mocht ik toch ooit naar Drenthe geraken (wat ook echt een keer zal gebeuren) dan zal ik je zeker van te voren even contacten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou leuk geweest zijn als je had kunnen komen Helma, maar is ook wel een hele rit naar Drenthe, naar als je eens in de buurt bent, ben je van harte welkom! Ik ben ook best trots op mezelf wat ik tot nu toe heb opgebouwd en verwacht dat deze open dag de zaak nog een verder boost zal geven.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen
  4. Dank voor alle reacties en commentaren, inmiddels is de open dag geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijne dag was.
    Meer dan vijftig mensen zijn er geweest, mooie gesprekken gehad, leuke ontmoetingen, fijne nieuwe contacten, positieve reacties op de foto's de presentaties en de meditatie/ademworkshop.
    Kortom een dag waar ik met zeer veel genoegen op terug kijk.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Coby,

    Leuk om te lezen dat de dag een succes was. 50 Mensen lijkt misschien niet zo heel veel, maar de mond op mond reclame die eruit voortkomt is niet te betalen. Ik hoop dat er veel werk uit voortkomt voor je.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor jouw reactie René. Ik ben zelf heel blij met die ruim vijftig bezoekers, allemaal mensen die echt belangstelling hadden. De eerste klanten zijn er al uit voortgekomen en zoals je zegt, de mond-op-mondreclame die erdoor ontstaat is essentieel. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een mooie boost is voor Natuurkieker.
      Hartelijke groet, Natuurkieker Coby

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland