Dag 258 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 258 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Meestal probeer ik een dier helemaal op de foto te zetten of maak ik een portret.
Het is soms echter minstens zo interessant om maar een heel klein stukje van een dier te laten zien.
Deze bruine winterjuffer speelde een beetje verstoppertje en probeerde zich te verschuilen achter een heidetakje.
Het beestje bleef mooi zitten en gaf me de kans om heel close een opname te maken waar ik best blij mee ben.
Sowieso ook trouwens dat ik al weer bruine winterjuffers tegenkwam, die doen het hier in de omgeving blijkbaar heel goed.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland